Motion Graphics

Komplicerede budskaber og tunge tekster hører fortiden til. Med bevægelig grafik kan du fremme dit budskab og forklarer komplekse koncepter og processer helt enkelt, let og spiseligt.

Visuel grafik der hænger ved.

Visuelle indtryk hænger bedre fast i frontal lappen hos mennesker, det skaber mere blikfang og det er nemmere at fordøje for brugeren.

Om du vil skabe brand awareness, forklare komplekse produkter og statistikker eller få bedre konvertering på din social media investering, så vil veltænkt Motion Graphic hjælpe dig på vej.

Facebook cover video

 

Udnyt din anden hjemmeside – Facebook. Ved at have en intro video der cirkulerer i banneret øverst på virksomhedens profil side, kan du sige mere end ét billede, om det er et par aktuelle tilbud eller en virksomheds introduktion.

Man opnår 66 % flere kvalificerede leads med video markedsføring

— Audika høreapparater

Video + Info grafik

 

Fakta og tal behøver ikke være kedelige. Ved at lægge et grafisk lag over din video, kan man skabe en dybere forståelse for emnet og samtidig underbygge videoens vigtigste budskaber, så det hænger ved.

Hele 95 % af brugerne, har nemmere ved at huske et budskab gennem video end tekst.

— AskovFonden: Sociale investeringer

Explainer video

 

Fremmede koncepter eller komplekse budskaber, kan være svære at kommunikere til potentielle brugere. Med explainer video, gør man det nemmere at sluge informationen med visuelle indtryk, der drager brugeren.

72 % af brugerne vil hellere få indlæring gennem video end tekst.

— Forskel, Elselskab

Blikfang på farten

 

Ude i verden, med folk i hast, handler det om hurtige indtryk og få sekunders opmærksomhed. Det værende på ad-shels, metro skærme eller butiks skærme.

Hele 81 % siger at de lægger mærke til bevægelig outdoor markedsføring.

— Casumo, online casino

Kunder vi arbejder med